חובבי הגינון יודעים מהו ערכן האסתטי של אדניות עץ. בעוד שאדניות הפלסטיק מאבדות את צבען ואת מראן הנאה לאחר חשיפה לשמש ולגשם, ובזמן שאדניות חרס הן בעלות פוטנציאל סדיקה ושבירה גבוה, אדניות העץ שומרות על צורתן, ומעניקות לגינה או למרפסת הבית מראה נאה לאורך שנים ארוכות. באדניות יפו אנו מייצרים מגוון רחב של אדניות עץ גדולות שיתאימו לכל מרפסת, גן וחצר. בנוסף לאיכות המוצרים וחומרי הגלם, בעל הבית באדניות יפו הוא גנן בעצמו, וידע להמליץ לכם על האדניות המתאימות ועל הצמחים הנכונים.

למה דווקא אדניות מעץ?

גמישות 

באדניות עץ לא נצמדים לשום מידה שקיימת בשוק. אפשר לעשות מה שרוצים מבחינת המידות, סוג העץ, עובי העץ, הצבע . הן אינן ניזוקות בשמש או בגשם, אינן מאבדות מיופיין ואינן נשברות. בזכות  הגמישות הרבה ניתן לייצר אדנית צרה או רחבה, גבוהה או נמוכה, לייצר אדניות מדורגות, משולשות ומעוגלות.  כל פינה במרפסת מקבלת בדיוק את האדנית המתאימה לה.  וכך, כאשר מתכננים גינה ללא מגבלות ניתן, בעזרת תכנון נכון, להגיע לתוצאה מדהימה וגינה מפוארת.

טבעיות

בניגוד לפלסטיק, העץ הוא חומר שמקורו מהטבע. עץ אורן, הנפוץ ביותר מכל העצים בתעשיית העצים הוא עץ יפה, חזק ומחירו סביר מאוד. כיוון שכך, ניתן לעשות ממנו כמעט כל דבר. לא רק אדניות עץ. גם פרגולה גושנית וספסלי עץ המשתלבים יפה בין האדניות, נדנדה יפה, שולחנות אוכל מתחת לפרגולה ועוד ועוד.

לכל עץ יש את הטקסטורה האופיינית לו. מבין הנפוצים בעבודות עץ לגינה ולמרפסת יש מבחר לא קטן.  עץ אורן פיני הוא בעל עיניים לא מעטות. עץ אורן קרוליינה הוא ללא עיניים כלל. עץ ארז צהוב הוא קל במשקל וצבעו בהיר. הארז האדום הוא בעל גוון אדמדם יפיפה, עץ טיק הוא חום מוזהב, מאוד שמנוני וחזק מאוד לתנאי חוץ .

באופן כללי אנחנו ממליצים לבנות את האדניות בעץ אורן פיני ולא להסתבך עם עצים יפים ויקרים כי ממילא כעבור מספר חודשים הצמחייה מכסה על האדניות. את התקציב לעצים היקרים והמיוחדים אנחנו מציעים לשמור לרהיטים כגון שולחן יפה למרפסת או ספסל עץ בגינה, פרגולה, ברכת נוי….  אין סוף אפשרויות.

באדניות יפו אנו מייצרים מגוון רחב של אדניות עץ. שפע הדגמים מאפשר לנו להתאים לכל לקוח את האדניות המתאימות לו, בין אם מדובר באדניות גדולות לגינה, לחצר או למרפסת, באדניות תלויות, באדניות מרובעות לצמח גדול אחד או באדניות מאורכות למספר צמחים. האפשרויות רבות, ואם תצטרכו הכוונה, אלי – בעל הבית – יעמיד את הידע ואת הניסיון שלו לשירותכם. לאחר שתבחרו את הדגמים ואת הצבעים המתאימים לכם, אנו נייצר עבורכם את האדניות ונצבע אותן בהתאם לבחירתכם. האדניות מיוצרות בדרך כלל מעץ אורן פיני או מעץ איפאה והן מגיעות תמיד עם איטום, ניקוז וצבע.

אדניות עץ גדולות, צמחים ושירותים נוספים

כחלק מסל השירותים של אדניות יפו, אנו מציעים תכנון והקמה של גינות גג המשלבות אדניות עץ מסוגים שונים על פי הטעם האישי, פרגולות עץ להצללה במרפסת ביציאה מהסלון  בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות ריהוט גן עשויים עץ בעבודת יד.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.