כמעט בכל מרפסת פתוחה או סגורה ניתן להבחין באדניות בגדלים שונים שמעניקות לגינה או למרפסת יופי טבעי ונעים לעין. עם השנים אדנית עץ למרפסת ולגינה קיבלה עיצוב ייחודי משלה ונחשבת לאחד מהאלמנטים החשובים בעיצוב הגינה. על מנת להתאים את אדניות העץ האולטימטיביות לעיצוב חוץ הבית כדאי לשים לב למספר דברים שיכולים להועיל ולתת מענה עיצובי מדויק ומותאם אישית.

עיצוב המרפסת עם אדניות עץ

לפני שרוכשים אדנית עץ חשוב לשים לב למספר דברים כדי שאותן אדניות עץ יתאימו למרפסת. גודל המרפסת– הרעיון המרכזי הוא ליצור במרפסת תחושה של טבע, וצמחיה שיכולה לגדול באופן טבעי יחד עם זאת שלא ייווצר עומס יתר של אדניות שאפילו יקשה על התזוזה. ולכן אם מדובר על מרפסת קטנה מומלץ לשים מספר אדניות קטנות שיעטרו את המרפסת בצורה קלאסית ושתשתלב יפה עם שאר העיצוב. אם מדובר במרפסת גדולה אז אפשר להניח אדניות גדולות יותר בשילוב פרחים וצמחים כאחד. כמובן הכל במידה. אדניות רבות יוצרות עומס וגם אי נוחות. לכן חשוב להתאים את הכמות הנכונה.

אדניות עץ למרפסת

מה הכיוון של המרפסת– צפון, דרום, מזרח ומערב . חשוב מאד לדעת מה האדניות עץ מעוצבות תפסו חלק בלתי נפרד מעיצוב המרפסת כיוון על מנת להתאים את אדניות העץ והצמחייה בצורה פרקטית ויעילה. כך הצמחים והפרחים הנטועים בתוך האדניות יאריכו שנים.   מה השימוש העיקרי של המרפסת– פרט נוסף וחשוב שכדאי לקחת בחשבון זה האם המרפסת משמשת לישיבה , ליופי או אפילו לפינת עבודה. לפי הכוונה זו ניתן לעצב את המרפסת ולהציב אדניות בהתאמה אישית לצורך ולשימוש המרפסת. בחירת סוג האדניות זוהי החלטה מקצועית שמומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מנוסה. תהליך בניית האדניות הוא מורכב ואדניות העץ צריכות להיות איכותיות ובעיקר עמידות בנזקי מזג האוויר. אנו באדניות יפו מתמחים בתחום ריהוט גן מעץ, ואדניות עץ. מציעים לכם מגוון רחב של אדניות עץ, וריהוט גן איכותיים ובהתאמה אישית ללקוח. הייחודיות של החברה שלנו היא שהבעלים הוא גנן במקצועו , יודע ומכיר מקרוב את כל סוגי הצמחייה ובכך יכול להתאים באופן מדויק וקפדני את אדניות העץ ואילו פרחים או צמחים יכולים להתאים לכל לקוח.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.