אם אתם מבלים יותר זמן בגינה שלכם מאשר בבית… אם אתם אוהבים לארח את יקיריכם באווירה טבעית, רגועה ומהנה… הגעתם למקום הנכון!! חברת אדניות יפו מציגה: השדרוג המושלם לגינה שלכם! ריהוט גן מעץ מעוצב בהתאמה אישית ובעבודת יד באיכות גבוהה.  

בואו נשים לרגע בצד את טירוף הקורונה, והעובדה שלא ברור מתי הטיסות ישובו לחיינו ואיתן הנופשים ברחבי העולם או בארץ.  דבר אחד ברור – אין כמו בבית. בעצם, בגינה.  או בגינה שלכם. אז מה הופך כל גינה למקום שאפשר לבלות בו בכיף? והתשובה: ריהוט גן איכותי, נוח ומזמין שמותאם במיוחד לגינה שלכם. ריהוט כזה יהפוך את אותה גינה, ולא משנה באיזה גודל היא, למקום שאפשר לבלות בו בשיא ההנאה,  ובצורה הכי נעימה שיש. בחורף או בקיץ, לבד או עם משפחה וחברים. בקיצור איך שבא שלכם. הכל תלוי בטאץ' הייחודי של העיצוב. אנחנו באדניות יפו מעצבים ריהוט גן מעץ בהתאמה אישית לטאץ' שלכם.

אולי אתם חושבים לעצמכם, מי צריך עץ כשיש שפע פלסטיק זול יותר? האמת? ככה גם אנחנו חשבנו (סתאאם, בחיים לא חשבנו לחשוב ככה ) לפני שהקמנו את אדניות יפו. אבל אז בדקנו את העניין וחשבנו עוד קצת, והבנו שלעץ יש כ"כ הרבה יתרונות, שזו פשוט האופציה היחידה מבחינתנו.

ולמה בעצם? כי עץ הוא מיס יוניברס של חומרי הגלם לריהוט. הוא יפה, משתלב עם המראה הטבעי של הגינה בצורה מושלמת, ולא פחות חשוב – חסכוני בזכות העמידות שלו לאורך שנים.

מי שכבר עבר את הגנים של אירופה ובעיקר לונדון, ראה ספסלים ופרגולות בני עשרות שנים. ושם יש הרבה גשם.

כשאנחנו מתחילים לעבוד על עיצוב ריהוט לגן לפי הזמנה אישית, כל הצ'אקרות נפתחות, ועובדות שעות נוספות בשבילכם. אנחנו משתדלים לחשוב על הכל. קודם עושים סקיצה ועוד סקיצה ועוד פעם אחת אחרונה ורק אחרי שהכול ברור הולכים  להתחיל בעבודות הניסור והשיוף והצביעה והחיבור…..   עולם שלם.  מעלים אין ספור רעיונות, כאשר גמישות, יצירתיות וחדשנות זה הבסיס שלנו. למשל אנחנו מציעים ללקוחותינו אפשרות להזיז בקלות את הריהוט מפינה לפינה. איך? פשוט, על ידי הצמדת גלגלים לריהוט! כמה פשוט, ככה עוזר. בנוסף, אנחנו קשובים לרצונות של הלקוחות שלנו. כי בסוף אתם אלו שצריכים לאהוב את זה, אתם אלו שיסתכלו על הרהיטים מידי יום וגם ייהנו מהם.

רהיטים בעבודת יד

כל פריט שונה קצת מחברו. נכון אמנם שלכל השולחנות יש 4 רגליים אבל כל פעם זה יוצא קצת שונה. one of a kind. אין ייצור סדרתי אע"פ שזה הכי קל. מה יכול להיות יותר פשוט מליצור כמה שבלונות ולהתחיל לרוץ עם פס ייצור? אז אצלנו זה בחיים לא יקרה לכם, לא עם ריהוט הגינה שלכם בכל אופן. למה? כי אנחנו עושים הכל בעבודת יד. שריטה. וכל זה תוך עשרה ימי עסקים בלבד! אנחנו מתייחסים לייצור ריהוט גן כאל אומנות, וכך גם תראה הגינה שלכם – אמנותית, ייחודית. תוכלו לראות בה את הסטייל שהוא רק שלכם, ולדעת שזה לא נלקח מפס ייצור אלא נעשה באהבה ובהשקעה. בקיצור אין עוד אחד כזה לאף אחד!

ספויילר

לפני שתעשו סקר שוק, נגלה לכם : אנחנו לא הכי זולים. אנחנו הוגנים. אין מניפולציות שיווק. המחיר תמיד כולל הכל.  אם אתם קונים שולחן או ספסל אז תמיד זה כולל צבע. ואם קונים נדנדה., זה תמיד כולל הוראות הרכבה  המחירים שלנו, כפי שתוכלו לראות, הם אטרקטיביים ביחס ליוקרה ולאיכות שאנו מציעים לכם בהתאמה אישית. צרו קשר עכשיו וקבלו הצעה הוגנת ומשתלמת עם אפשרות לשירות הובלות בנוסף. זיכרו! התשלום הוא חד פעמי, ההנאה  היא לכל החיים!!

ריהוט גן מעץ – לאילו חללים זה מתאים?

ריהוט גן מעץ יכול להתאים לגינות בבתים פרטיים, למתחמי אירוח בעסקים כמו בתי קפה, מסעדות, צימרים ואתרי נופש שונים. כמו כן, גם במרחב הציבורי ניתן לראות רהיטי גן מעץ כמו פרגולות, ספסלים, שולחנות קק"ל ואפילו לוחות מודעות ושלטים.

פרגולות מעץ

יש מעט מאוד אלמנטים רומנטיים וקסומים יותר מפרגולות עץ. האפשרות ליהנות מפתרון הצללה שמעוצב לפי בחירת הלקוח בהתאם לסגנון העיצוב שהוא אוהב ולמבנה ואופי החלל הופכת את פרגולות העץ לבחירה אידאלית ואף טבעית, כשמחפשים לשלב בין פונקציונליות ויופי. עם דרישות תחזוקה מינימליות, אפשרויות עיצוב בלתי נגמרות ועמידות לאורך שנים רבות, פרגולות מעץ הן הבחירה המושלמת, וכשמשלבים יחד אתן ספסלים ואדניות מעץ בהתאמה אישית, חיפוי דק או פינת ישיבה תואמת וצמחייה מתאימה, כל גן הופך להיות מקום מפלט שמעניק הרבה נחת ושלווה.

פרגולות מעץ נפוץ לראות בגינות בבתים פרטיים ובגינות ציבוריות, בגינות גג או במרפסות, בחניות, בחופים ובמגרשי משחקים לילדים. השימוש בהם נפוץ הן בסקטור הפרטי והן בסקטור העסקי.

שולחנות ופינות אוכל מעץ

שולחן מעץ שמעוצב בהתאמה אישית מביא עמו הרבה סגנון, אך מעבר לכך, הוא בעל נוכחות בחלל. בדרך כלל, שולחנות מעוצבים מעץ מתאימים למי שאוהב לארח או למי שנוהג לסעוד יחד עם משפחתו באופן קבוע בגינה.

שולחנות מעוצבים מעץ בהתאמה אישית מגיעים במגוון צורות וגדלים לפי דרישת לקוח, וניתן להתאים אותם באופן מדויק למיקום שלהם בחלל. כמו כן, ניתן להזמין שולחנות נפתחים להגדלת מספר הסועדים בשולחן ולשחק עם העיצובים כיד הדמיון.

לצד שולחנות העץ המעוצבים ניתן למקם גם כיסאות עץ מעוצבים. אף על פי שהבחירה הטבעית מושכת רבים לבחור בשולחן וכיסאות שעשויים מעץ זהה, בגלל ההתאמה האישית ללקוח, אנו ממליצים לשקול שילוב של 2 סוגי עצים, שלעתים מוסיף לעיצוב החלל והופך את ריהוט הגן להרבה יותר מעניין וייחודי.

שולחנות מעץ מתאימות גם למגוון עסקים כמו בתי קפה, מסעדות ופאבים, והאפשרות להזמין אותם בעיצוב אישי מאפשרת גם לתת לעסק מראה ייחודי ולא שגרתי וגם לנצל את החלל בצורה מיטבית.

בין שולחנות העץ הפופולריים במדינת ישראל – שולחנות קק"ל, שמתאימים גם לשטחים ציבוריים וגם לגינות פרטיות, במיוחד בגינות שבהן מבלים ילדים או שנוהגים להדליק בהן את המנגל באופן שגרתי. שולחנות אלו עמידים בכל מזג אוויר, ושומרים על איכותם לאורך שנים רבות.

עיצוב בהזמנה אישית מאפשר לכל לקוח להזמין שולחן קק"ל במידות שונות – עבור מבוגרים או עבור ילדים – או לשלב אותם עם ספסלי עץ ועיצובים מיוחדים.

ספסלי עץ ופינות ישיבה מעץ

ספסלי עץ הם בין הרהיטים הקלסיים לגינה. הם משתלבים בצורה מאוד טבעית על כרי דשא ולצד ערוגות פרחים צבעוניות. אך עבור מי שמבקש עיצוב נקי ומיוחד מומלץ לבחון גם פינות ישיבה מעץ בעיצובים שונים, שיכולים לשמש גם לתיחום אזור מסוים בגינה או לחציצה.

בשנים האחרונות פינות ישיבה מעץ הפכו להיות מאוד פופולריות הודות לעיצוב הנקי שלהן ולמראה הפשוט, שמשתלב באופן זורם יחד עם אדניות מעץ, חיפוי דק ומסלעות גינה.

ניתן לרפד פינות ישיבה מעץ בכריות שונות, ולהוסיף הרבה צבע וחיות. כמו כן, ניתן לנצל את פינות הישיבה גם כשטח אחסון, שממנו שולפים שמיכה בשעות הערב הקרירות.

אדניות מעץ

אדניות מעוצבות מעץ מאפשרות לגדר, לתחום או לחצוץ חלקים שונים בגינה. כמו כן, הם מתאימים למי שמבקש לשלב צמחייה שלא תשתלט על כל שטח הגינה.

אדניות עץ מעוצבות בהתאמה אישית מאפשרות לעצב את האדנית בהתאם לסוג הצמחייה שתישתל בה, והן מתאימות גם לשטחים מרוצפים, לגינות גג, למרפסות ולשטחים ציבוריים.

כיום ניתן להזמין אדניות בהזמנה אישית עם איטום פנימי של יריעת PVC ופתח יציאה לניקוז המים, שניתן לחבר ישירות לפתח ניקוז או למרזב. הפתרון הייחודי הזה מאפשר לשמור על סביבה יבשה ונקייה מחרקים, מאחר ולא מתנקזים מים מיותרים בתחתית האדנית.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.