תחום גינות הגג המעוצבות הינו ייחודי ומרתק, לא אחת גם מאתגר. זהו נושא שונה בתכלית מעיצוב גינות צמודת קרקע, הוא דורש תכנון שונה תוך שימת דגש על בטיחות מרבית בתוצאה הסופית שכן מדובר על שטח תלוי שיכולת נשיאה משקל הינה מוגבלת.

גינות גג מעוצבות – האופי של בני הבית

הקמת גינת גג מעוצבת לא תיעשה ביום אחד, יש להקדיש לזה חשיבה מעמיקה המביאה בחשבון את כל הפרמטרים , החל מהסגנון האישי של בעל המבנה, דרך הקונספט העיצובי אותו רוצים – במילים אחרות, העיצוב הכולל צריך להיות מותאם לאווירת הבית ולאופי דייריו.

יש שירצו להדגיש את הנוף החיצוני ואז יהיה צורך לשמור על קווים אופקיים,   ולהשתמש בגוונים בהירים שמשתלבים בדרך כלל עם הנוף.

אנשים שמרבים לארח, ידאגו לפינות ישיבה ולפינות רביצה, במקרים מסוימים אף לפינת אוכל ומעין סלון חיצוני.

יש שירצו "לברוח, מהמולת העיר ויחפשו ,אי של שקט תוך שמירה על קשר בלתי אמצעי עם הנוף הסביבתי – אלה ייבחרו לרוב במעקה שקוף שישתלב עם שאר פריטי העיצוב אשר ביחד יהוו פינה מפנקת של נחת ורוגע.

אפשרות נוספת למי שרוצה גינה שתהיה הכי קרובה לגינה צמודת קרקע היא שתילת צמחים בגובה האדמה – אפשרות זו כרוכה בשימוש בטכנולוגיה ייחודית ושומרת על מרחב ואוויר.

יש שמרחיקים ומשלבים אף מקלחת חיצונית בגינת הגג – בדרך כלל מדובר באנשים הרוצים לתת לחייהם אופי של נופש – בגינה כזו ייעשה שימוש בחומרים חמים וכפריים כגון עץ, וצמחייה מרובה.

משפחות בהן ישנם ילדים צעירים יבחרו אף לשלב ארגז חול שישתלב בגינת הגג, גינת תבלינים משתלבת יפה עם הקונספט ומאפשרת בילוי איכותי ובטיחותי עם הטף.

עצי פרי וירקות יכולים גם הם לשמש כמרכיב עיקרי בגינת הגג –  לא רק אנשים הגרים בכפר יכולים ליהנות מגידול אישי של הפירות והירקות אותם הם צורכים, כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה ושינוי בתרבות הגינון גם לעירונים שבינינו האופציה הזו נגישה.

לסיכום, ישנן אפשרויות רבות ומגוונות בבחירת הקונספט של גינת הגג המעוצבת. תנאי הכרחי לקבלת התוצאה הרצויה – היפה וזו אשר לא מרוקנת לחלוטין את הכיס הוא קביעת המטרות והתקציב מראש – בנושא התקציב יש להביא בחשבון חריגה של כעשרים אחוז .קביעת המטרות נועדה בעיקר לאפשר תכנון של פני השטח.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.