תכנון גינות גג – כללי אצבע

תכנון הגינה באופן אישי

קודם כל ומעל הכל: הגינה שייכת לבעליה. לא לגנן, לא לאדריכל ולא לאף אחד אחר. חשוב  מאוד לזכור את זה בגלל שכל מעצב מכל סוג שהוא,  גנן , מעצב נוף, אדריכל גנים, האדריכל של הבית וכל היועצים האחרים  , מעוניין להטביע את חותמו על היצירה וזה טבעי.

ואם לא די בכך אז הלקוח שהוא בדרך כלל טיפוס קצת אבוד בכל שפע האפשרויות רוצה שיגידו לו מה נכון ומה מתאים ויובילו אותו באף אל סופו של הפרויקט.  החולשה הזאת של הלקוחות היא הלחם  והחמאה של המעצבים השונים שלקוחות הם בעבורם כחומר ביד היוצר.

ואף על פי האמור לעיל,  אין לוותר על המעצבים בשום פנים ואופן וצריך לדעת איך להשתמש בהם ואיך לתפעל אותם. פשוט ככה.

ערכם החשוב ביותר עבור הלקוח הוא שהם בעלי ניסיון רב וידע טכני שימושי, טעם טוב שנרכש עם השנים ויכולת לתווך עבור הלקוח את הפער בין הרצונות לבין האפשרויות. נשמע מסובך אבל זה לא.

ראשית, צריך לתכנן את הגינה. לאפיין אותה ולהחליט מה יהיה האופי שלה.

אפשר בסגנון של בוסתן ים תיכוני ואז יהיו לנו עצי הדר כמו תפוז לימון וקלמנטינה, עצי פרי שונים כמו תאנה ורימון ושיחים ופרחים שמתאימים.

אפשר בסגנון טרופי ואז יהיו לנו דקלים שונים, צמחים עם עלים גדולים.

אפשר בסגנון אנגלי ואז יהיה לנו בלגן מאורגן של צמחים שונים עם פריחות גבוהות ומגוון מעניין של צמחים עם עלים בגוונים שונים.

ואפשר גם להמציא משהו שאין לו שם אבל יש לו סגנון עם טעם אישי.

באדניות יפו אנו נותנים עסקת חבילה מלאה של תכנון, פיקוח וביצוע הגינה. לכל אחד מהשלבים יש מחיר נפרד ועסקה כוללת תזכה אתכם במחיר משתלם.

בשלב התכנון יושבים על הסגנון של הגינה ולאחר שמגיעים להחלטה מקבלים מספר גיליונות עם תכנית מסודרת ומפורטת של מפרט האדניות והצבתם במרפסת, של מערכת השקיה ומערכת הניקוז, תאורת הצמחים, מפרט של הצמחים וכמובן הצעת מחיר מפורטת.

גינת גג היא נישת גינון ייחודית הדורשת מיומנות וניסיון של הרבה שנים בתחום. זה נראה לכאורה פשוט  וזה אכן פשוט ואף על פי כן יש מספר דברים, כללי ברזל,  שצריך לדעת בשביל להצליח, ובגדול.

  1. אדניות חזקות יפות ואטומות.
  2. מערכת ניקוז שעובדת ללא דופי וללא נזילות.
  3. מערכת ההשקיה אמינה ביותר עם משאבת דישון מדויקת.
  4. מצע הגידול מאוורר ועם חומרי הזנה לצמח.
  5. גנן שיודע את מלאכתו על בוריה.

כיוון שאנו באדניות יפו,  יצרנים של אדניות עץ, אז ברור שאנו חושבים שאדניות עץ הן הפתרון הטוב ביותר. העיצוב יכול להיות עם אדניות מדורגות או בשילוב של  ספסלי עץ, פרגולה, אלמנט מים וכיוב׳. אין סוף לאפשרויות.

אז לסיכום: אין חכם כבעל הניסיון – ואנחנו, כבר עומדות לזכותנו יותר מ 20 שנה של תכנון, הקמה ויצירה  של גינות גג. מאות גינות כבר מאחורינו  ואלפי גינות עוד לפנינו ואנחנו לא מפסיקים ללמוד ולהשתפר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

הסדרי נגישות

בבניין המשרדים קיימים הסדרי נגישות לבעלי מוגבלויות: בבניין בו פועלת החברה, ישנם שירותים נגישים המיועדים למבקרים עם מוגבלויות בכל קומה. כמו כן, קיימות חניות מיוחדות לנכים המגיעים למשרד ברכב ובעלי תו נכה, והן מסומנות בהתאם בחניונים הסמוכים. בנוסף, ניתן להשתמש במעליות הנגישות בבניין, והכניסות למבקרים עם מוגבלויות רחבות ומותאמות. כדי להבטיח נגישות מיטבית, נעשה שימוש בשיפוע בכניסה לבניין, המיועד לבעלי מוגבלויות וכיסאות גלגלים. כמו כן, ניתן להיכנס לבניין ולמשרדים עם חיית שירות.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.